Lojalność w punkcie gastronomicznym – jak zastosować LoyRise w kebabach, food truckach oraz innych małych gastronomiach

7/10/2021
9:20
Lojalność w punkcie gastronomicznym – jak zastosować LoyRise w kebabach, food truckach oraz innych małych gastronomiach

Wysoka konkurencyjność, przystępne ceny dań i podobne pozycje w menu – tak krótko można opisać rzeczywistość całej rzeszy niewielkich gastronomii. Punktów, mających w swojej ofercie kebaby, burgery czy dania charakterystyczne dla wybranej kuchni świata. Biorąc pod uwagę szeroką dostępność zarówno w większych, jak i mniejszych miastach oraz pozostałe opisane czynniki, warto pomyśleć o wyjątkowych cechach, które sprawią, że dane miejsce zyska wielu stałych klientów. I wyróżni się w świadomości pozostałych. Zadbałeś o jakość, menu dopasowane do potrzeb odbiorców? Czas na kolejny krok. Budowę prawdziwej relacji. 

Darmowe dania i mechanizm punktowy – rozwiązania, które warto rozważyć w przypadku gastronomii

Chcesz zwrócić na siebie uwagę klientów, którzy już zdecydowali się spróbować dania w Twoim food trucku czy kebabie? A może przyciągnąć uwagę, tych, którzy dopiero szukają lokalizacji na nadchodzący posiłek? Niezależnie od odpowiedzi, warto zastanowić się nad nagrodą, którą mogą otrzymać. 10 kebab z rzędu gratis, możliwość uzbierania punktów i zamiany na ulubionego burgera lub zamówienie za nie dodatkowej porcji – to tylko przykłady działań, które mogą Cię wyróżnić na tle konkurencji.

Pamiętaj, by o nich poinformować – na swojej stronie internetowej, kanałach social media oraz w innych miejscach, w których prezentujesz swój biznes i menu. Daj swoim przyszłym klientom możliwość poznania czekającej na nich specjalnej oferty. 

Rozwiązania proste w obsłudze – dla Ciebie i dla klienta. Postaw na aplikację

Jeśli postawisz na rozwiązanie, w ramach którego nagradzasz klienta, zadbaj, by było ono proste zarówno dla niego, jak i dla Ciebie czy pozostałych pracowników. Wartą uwagi, a być może już wcześniej stosowaną w Twoim biznesie jest opcja zbierania pieczątek?  Jest ona prosta, posiada jasne zasady, ma jednak swoje minuty. Niewielki kartonik może zostać łatwo zagubiony przez klienta, jak i później przez osoby odpowiedzialne za obsługę. Trudno także prowadzić jakąkolwiek ewidencję czy wyciągać wnioski – zbierając nieoznaczone w żaden sposób podsumowania z pieczątkami, nie dowiesz się, jakie pozycje z menu wybierają odwiedzający i jak często wracają do Twojej restauracji.

Odpowiedzi na to pytanie udzieli Ci aplikacja LoyRise. Wybierając wspomniane rozwiązanie, masz możliwość wdrożenia zarówno mechanizmu początkowego, jak i nieco bardziej skomplikowanego, ale dającego wiele możliwości – punktowego. Zarówno Ty, jak i Twój klient potrzebujecie mieć przy sobie tylko telefony. Wszystkie dane, o samym programie, dostępnych zniżkach, ale i konkretnych transakcjach są dostępne pod ręką.

Jeśli prowadzisz więcej niż jeden punkt i chcesz, by Twoi klienci mogli korzystać z programu w każdym miejscu należącym do sieci, masz taką możliwość. LoyRise posiada rozwiązanie, które pozwoli na zbieranie punktów czy pieczątek. Dodatkowo, dzięki niemu możesz śledzić, w jakich miejscach program sprawdza się najlepiej oraz gdzie potrzebne jest ewentualne wsparcie. 

To mobilne rozwiązanie, jest jednocześnie bardziej ekologiczne – nie ma konieczności drukowania kartoników na pieczątki, czy kart dla uczestników programu lojalnościowego. Podstawowa funkcja LoyRise - czyli tworzenie programu lojalnościowego,  to także dobry początek dla przyszłych działań. 

Łatwa komunikacja, możliwość kontaktu z wiernymi klientami - zobacz jak jeszcze możesz wykorzystać LoyRise

Częstą praktyką w branży gastronomicznej są obniżki na konkretne pozycje z menu – jeśli chcesz powiadomić o nich swoich lojalnych klientów, dzięki LoyRise stanie się to łatwiejsze. Bez problemu wyślesz informacje poprzez e-mail lub SMS. Podobne mechanizmy możesz także wykorzystać, gdy chcesz powiedzieć o nowym daniu, sezonowej ofercie lub po prostu „przypomnieć” o sobie swoim stałym klientom i zachęcić ich do aktywności. 

Jak widzisz, budowanie relacji z klientami sprawdzi się w każdego rodzaju branży i specyfice biznesu. Zastanawiasz się, nad wypróbowaniem programu lojalnościowego? Sprawdź naszą aplikację i przetestuj możliwości, jakie daje.